Een gewedige ervaring bij Libelle!

Een kapselproductie van Libelle.
 
Wat ik uit heel deze fase geleerd heb is vooral om te durven leven,
dingen niet uit te stellen en kansen grijpen wanneer ze zich aanbieden.
 
Enige tijd geleden, tijdens de Libelle winterfair, schreef ik me samen met een vriendin in voor de Libelle casting. Het leek me een ontzettend leuke ervaring om jezelf eens een volledige make - over aan te laten meten, mee te werken aan een artikel of aan een productie.
Enkele weken later werd ik opgebeld met de vraag of ik me vrij kon maken en uiteraard of ik het zou zien zitten om aan een kapselproductie mee te werken.
Ik moest er geen seconde aan twijfelen en vol enthousiasme zei ik : JA!!!
Een dagje later kreeg ik een mailtje met alle gegevens en vol enthousiasme stapte ik begin februari de wagen in...
Benieuwd naar welk kapsel ze me zouden aanmeten en hoe de hele ervaring zou verlopen.
Mijn gps stuurde me richting Antwerpen, in het alom bekende kapsalon "De Client" werd ik verwacht samen met een 6 tal andere kandidates.
Ik werd verwelkomd door een super lieve redactrice, een team top - kappers, een fantastische visagiste, een knappe styliste en een top fotograaf waarbij ik een instant goed gevoel kreeg.
Allen zachte en lieve mensen die geweldig zijn in hun vak!
Bovendien : dat "korte" coupje dat ik niet direct zag zitten, dat hoefde ook niet!

Ik kan dan ook niet anders dan deze dag omschrijven als top - verwennerij!
Puur genieten in de stoel van de kapper en de visagiste,
Benieuwd naar de kledij die de styliste voor mij zou uitzoeken,
een beetje zenuwen om te poseren op een plein waar toch wel wat mensen zaten,
in een veel te grote zomerse top terwijl het putje winter was maar met een fantastische redactrice en een super lieve fotograaf aan mijn zijde voelde het best wel ok!

Vanaf vandaag kan je trouwens alle lentekapseltjes terug vinden in Libelle!
 
Hebben jullie ook zo een geweldige ervaring achter de rug of misschien nog leuke tips?
Laat het me zeker weten, ik kijk er alvast naar uit om jullie ervaringen te lezen!
 
Liefs,
 
een genietende "mammie"
 
 
 
Redactie : Ingrid Dircken * Foto´s : Joost Joossens * Styling : Pascale Tegenbos * Make - up : Eefje Bolsens * Kapsel : Kapsalon De Client
 

Reacties