Speelplezier uit de kringloop!

Onlangs stapte ik met mijn meiden de kringloopwinkel binnen op zoek naar een kastje voor een nieuw projectje.
Het kastje heb ik helaas niet gevonden maar ik heb m´n meisjes wel blij kunnen maken met deze leuke barbie- spulletjes!
Het vroeg wel eventjes wat opknapwerk; alle spulletjes werden wat opgefrist met dettol, de hoekjes, gaatjes en dakpannetjes maakte ik schoon met wat wattenstaafjes maar het resultaat mag er zeker zijn : een barbie - huisje, fornuis en keukenspulletjes voor amper 3 euro die er zo goed als nieuw uitzien!


Wat ik dus wil zeggen : stap gerust eens die kringloopwinkel binnen; kinderen krijgen heel graag nieuwe spelimpulsen en deze hoeven helemaal niet duur te zijn.
Het vraagt als ouder nét iets meer opknapwerk dan iets spiksplinternieuws maar laat ons eerlijk zijn...
na enkele weken zijn ze toch weer toe aan een nieuwe uitdaging
:-)



 

Reacties