Pimp up the Party!

Pimp up the party!

In mijn zoektocht naar "de" favoriete jurk bezocht ik samen met een vriendin het
fantastische Be - Angeled te Gent!
Het werd een uitstapje om niet snel meer te vergeten...
We waren niet enkel onder de indruk van het prachtige winkelpand;
 we werden ontzettend vriendelijk onthaald en kregen los van de aanstekelijke glimlach
meteen een glaasje aangeboden.

Na 5 minuutjes rondsnuffelen heb ik dan ook de overige 2 uur in de pasruimte doorgebracht :-).
Daarbovenop maakte ik kennis met een ongelooflijke straffe madam!
De oprichtster van Be - Angeled is een creatieve duizendpoot, een madam met zovele talenten!
Ze zoekt zelf haar collecties uit, richt de winkel in, heeft een eigen juwelenlijn én schreef een eigen boek; bovendien is ze nog super lief ook! ;-)
Wat heeft dit alles nu te maken met deze blogpost?
Wel... terwijl wij daar zo gezellig aan het praten waren stonden er super lekkere spekjes aan de kassa... snoeper als ik ben, kon ik er uiteraard niet aan weerstaan en sprong ook de manier van presenteren me meteen op. Mevrouw "Be - Angeled bracht me op een super leuk idee dat ik graag met jullie wil delen!
Je kan dit en nog vele andere ideeën trouwens terug vinden in haar boek.

Be - Angeled gaf de aanstoot tot een leuk project maar om het compleet af te maken moest ik eerst nog eventjes snuffelen in de kringloopwinkel en de grijze hersencellen weer aan het werk zetten...
 
Ik zocht 5 leuke borden (en omdat ik het echt niet kon laten, een kommetje) en 4 schattige glaasjes uit.
Met een buit dat me amper 2,5 euro koste ging ik aan het werk!
Thuis zocht ik nog een meetlat, een stift en juwelenlijm bij elkaar en ik was helemaal klaar
voor m´n nieuwe project!
 
  Met de meetlat zocht ik het middelpunt van het bord en maakte er een stipje op ,
op die manier ben ik zeker dat mijn glaasje straks mooi middenin terecht komt.
 
Ik haalde de glaasjes erbij en bracht de lijm rijkelijk aan op de voet van mijn eerste glas.
Vervolgens zette ik het midden van het glas gelijk met het puntje dat ik maakte op het bord.
Zodra dit stevig aan elkaar stonden, was het tijd voor deel 2 : heel voorzichtig bracht ik ook een laagje lijm aan op de bovenkant van het glas en zette het middelste bord er mooi bovenop...
 
 



Op dezelfde werkwijze gingen we nog een laagje hoger en lieten het geheel een dagje drogen...
 
 
 
En omdat ik er niet genoeg van kon krijgen, deed ik het meteen x 2 ...
 
 
 
Zodra het geheel stevig droog was, werd het tijd om dit "nieuwtje" in te huldigen!
Hopelijk bracht ik jullie een ideetje bij om jullie feesttafel budgetvriendelijk op te pimpen en denken jullie bij gelegenheid wel eens : "wel, dit is mammiemade!"
 
Veel plezier ermee!
 
 

Reacties