Vegetables on wheels

Vegetables on Wheels.

 
Vervangen door een vernieuwd exemplaar stond hij te koop, onze oude barbeque...
Welgeteld 8 weken voor een symbolische euro.
Gehoopt om er iemand gelukkig mee te kunnen maken maar tevergeefs; vanop z´n plekje aan de oprit begon hij me als meer te enerveren...

Terwijl ik na een bezoekje aan het tuincentrum de auto aan het uitladen was en steeds dat plekje passeerde sprongen mijn grijze hersencellen in creatieve modus.
Ik sleurde het "oude" exemplaar opnieuw het terras op, bestudeerde de richtlijnen voor een goede groei van mijn pompoen - , bonen - ,  tomaten - en paprikaplant en ging aan de slag.

Omdat zowel de tomaten als de paprikaplanten houden van heel veel warmte en zon besloot ik deze samen een plaatsje te geven op mijn verrijdbare groentetuintje! De andere planten kregen een ander plekje in onze tuin.
De vuurplaat van de BBQ werd omgetoverd tot mini - tomatentuintje en onderaan gebruikte ik opbergbakjes om extra plantruimte voor de paprika´s te creëren.
De labeltjes werden voorzien van een laagje krijtbordverf en werden gerecupereerd uit een oud kistje.
 

 
Voor mij is dit alvast een handige oplossing, je kan je groentetuintje steeds verrijden naar het warmste plekje in je tuin of terras en ga je op vakantie?... Dan breng je je plantjes toch gewoon naar de buren? :-D
 
Hebben jullie ook nog leuke ideetjes?
Laat het me zeker weten!

Reacties